Jag hatar dieter!!!



Morrnmorrn!:)

Sitter här & käkar frulle!

Dagens Frukost:

* Naturell lättyoghurt med lite kellogs allbran, russin, psylliumfrön, linfrön & skivad banan
* En frökuse (jättgott bröd!!!) med smör & ost
* Ett ägg
* En kopp kaffe

Mums!:)

Frukosten är väldigt, väldigt viktig för mig - och för er andra också ifall ni inte har förstått dert, hihi:) Har tillochmed utökat frukosten de dagar jag är i skolan, och framförallt GÅR till skolan. I grova drag tar det lite över en timme fram och tillbaka. Igår tog jag & Julia en liten omväg hem så då tog det närmare 1,5 timme. Å när jag då kommer hem för lunch, ja, då är jag nästan så hungrig så jag skakar! Tar givetvis med mig förmiddagsmellis! Det är superbra, brukar ta en eller ett par frukter med! Skulle också kunna ta med en näve nötter, eller lite gurk och morotsstavar! Bara fantasin som sätter gränser!:)

Å sen känner jag att jag måste få "häva" hur mig en sak. Å det är att jag hatar dieter. Jag vet, det låter hårt men jag gör verkligen det. Kan till viss del bero på att det är en föredetta anorektiker som sitter & skriver det här, jag vet inte. Men en sak är säker! Dieter & BANTNING gör oss feta! Vet ni varför? Jo...jag skriver när jag kommer hem från skolan! En liten cliffhanger;)

Ha en fin dag!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen.

Kommentarer
Postat av: jessica h

detta blir att lägga till i mina favoriter! Kram Jessica

2010-03-04 @ 08:49:24
URL: http://cupcakefatties.blogspot.com/
Postat av: Vegardandrine

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-02-10 @ 17:24:53
URL: http://vegardandrine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0