Tillbaka!



Hejsan hoppsan!


I´m back! Varit dåligt med bloggandet, känt att jag inte haft någon tid för det! Men nu kände jag att jag ville börja igen! Skriva av mig! Om allt! Skola, mat, träning, kärlek, boende, kompisar, Gävle, Malung, Borlänge, Bodo - ALLT!

På tal om Bodo...det är han som är så cool på bilden ovan! Haha..måste ta ett litet bildmaraton sen & visa hans roliga positioner! Vilken underbar sötis han är:)

Hinner tyvärr inte skriva så mycket nu!
Ska på power afro! Dansa rumpan av mig!!!:D

Vi hörs sen!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha vilken skön stil :) Ser fram emot bion imorrn sötis :) kram

2010-03-02 @ 19:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0