Dagens Frukost!







God morgon!:)

Här kommer dagens frukost!:)

* Två rågkakor. En med keso & paprika & en med leverpastej & gurka.
* Fiberhavregrynsgröt med äppelmos och mjölk
* En kopp kaffe


Mums - redo för en lång dag!:)

För en lång dag kommer det att bli!

* 9.00-12.00 Föreläsning
* Hem & äta lunch & plugga!
* Vid typ 15.30-16.00 - gå till en klasskompis & plugga inför redovisning
* 17.00-20.00 - Skola, extrakursen välfärdssjukdomar & fysisk aktivitet - redovisning!


Puh. Kommer bli en lång och intensiv dag - menmen, jag kommer ju knappast hinna ha tråkigt iaf;) En till "Bra" sak är att jag kanske slipper tänka på hur mycket jag saknar min Anders:(

Nu ska jag skynda mig!:)

Vi hörs!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du får en bra dag i dag!

Och ville bara säga att du har skaffat fina färger på din blogg tycker jag :)

Kramar

2010-05-18 @ 11:01:19
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0