Hej hopp - här igen!

Hej på er!:)

Varit borta ett tag nu! Blir så när det är mycket i skolan...jag liksom...får svårt att göra en massa annat! Menmen:)

Nu är i alla fall examinationsportföljeni näringslära inlämnad och jag har varit "ledig" sedan torsdag eftermiddag!:) Jag är hos Anders i Borlänge! Ska äta lunch snart, lax, & sedan knalla iväg med mina nya, (svindyra:S) löparskor mot Kvarnsveden där Anders ska spela match!;)

På eftermiddagen ska vi smaka vår brownie som vi bakade igår! mumma, mumma! Lite guldkant på tillvaron och hälsa för själen!:)

Vi hörs snart igen!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att det går så bra för dig med skola och allt, duktig är du :)

Kul att det är bra mellan dig och Anders oxå!

Kramar

2010-05-08 @ 13:48:38
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0