Snooooorigt!



Najs rubrik, oh yes.

Nej hörreni, nu var det snorigt här! Mestadels p.g.a allergi! Känner mig även lite småkonstig i halsen...så det blir tyvärr att skippa gymmet idag & VILA. Typiskt, jag som var taggad, menmen, that´s life.

Skola 13.15-16.00 -  föreläsning, statistik, sen knata hem & ta bilen till IKEA. Mamma & Bodo är här.

Annars har det nog inte hänt så mycket sen sist. Börjat en ny kurs. Undersöka & beskriva pedagogiska processer. Låter kul va???? Haha....njae. Vi ska iaf skriva A-uppsats. Ska skriva med mina goa polare Julia & Hanna<3 Vår huvudfråga kommer vara " Hur har uppfostran kring godis i barnaåren påverkat godiskonsumtionen som vuxen". Ska bli intressant, hoppas det blir bra:)

Nej, nu vill mamma spela kort med mig...jag får väl offra mig! Haha;)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jag har en kompis som har haft det tufft med godiset när han var liten. Hans mamma är tandläkare och idag är han 22 och aldrig tuggar tuggummi ;)

2010-11-16 @ 01:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0