Sovmorgon, Katträdsla & Frukost!





Hej hopp & god förmiddag!:)


Sitter & lyssnar på James Blunt. Mm, I like that guy. Hans nya låt stay the night är apbra, lyssna, lyssna:)

Tog för övrigt sovmorgon idag!:) Vaknade nio, men låg kvar i sängen till halv tio, innan jag knatade upp. Åt mumsig frukost.

* Havregrynsgröt med rivet äpple, kanel & sojamjölk
* 1 ekologisk skepparhalva med smör & ost
* 1 ekologisk skepparhalva med messmör
* 1 kopp kaffe med en skvätt mjölk


Kärlek<3

Idag blir en lugn dag på ett sätt. Ska finurla lite på julklappar till familj & vänner, plugga lite, ta en promenad (äntligen börjar det onda i halsen släppa), städa & sen häsa på en katt. Ja, jag är nämligen kattvakt denna helg, åt Hannas katt Fjomp. Är allergisk mot sötnosen, menmen..haha. Det roliga i det hela är att jag fakitkst är RÄDD för katter! Jag tycker de är så luriga! Lite falska sådär, man vet inte vart man har dem. Men denna kissekatt är verkligen genomsnäll & urgo! Så det blir bara ett nöja att få åka & leka med honom, se till att han har mat & sisådär. Jag får proppa mig med allergimedicin så blir det bra:)

Ikväll blire idol & lax, i min enamhet, men ändå rätt skönt att vara ensam. Imorn åker jag till Borlänge & hjälper Anders & flyttstäda tillsammans med hans mor & far. Sedan åker jag & Anders tillbaka till Gävle, massa mys:)

Nej hörreni, nu ska jag...ta tag i något...alltså...börja med något...eller ja...jo..ska börja kolla julklappar!!!:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: hanna

åh men så glad jag blev, hoppas ni får det mysigt du och kattrackarn :) du är bäst du vännen och hoppas du får en toppendag! kramar i massor

2010-11-19 @ 12:30:53
URL: http://halvdement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0