SOVMORGON!!!



Hej!

Yehy, sovmmorron dudes!:) För första gången på 150 år känns det som!!! Sov ända till kl 9.00!!!! Riktigt najs:)

Förresten!!!
Klarade gårdagens praktiska cykeltest igår! Ett cykeltest där vi ska mäta syreupptagningsförmågan på en person. Jag hade bävat lite inför detta & det blev en enorm lättnad när läraren sa: MYCKET GODKÄNT!:) Sedan skrev jag även den teoretiska delen, en liten tenta. Kändes ok, vi får se.

Nu äre plugg som gäller. Nu ska jag skriva på den sista uppgiften i den här bajskursen & på eftermiddagen ska jag förbereda inför sista massagen ikväll, Vi har praktikst prov, så jag ska skriva ner lite kom-ihåg anteckningar som jag kan kika på under tiden jag masserar.

Ska även hinna iväg till gymmet & köra lite ben tänkte jag. Full fart ända fram till klockan 21.30 ikväll. Mne så är det:)

Ha det fint så länge!:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0