Min älgjägare!



God morgon!


Nu var det ett tag sen! Blev b.la. sjuk precis när jag skulle ha tenta för 1,5 vecka sen....urinvägsinfektion, feber + penicillin. = Trött = Blääää.

Men nu är jag iaf här igen:) Lägger ut en bild på min Anders, så just nu befinner sig hemma i skogarna i dalarna & jagar älg! Jag tycker om honom....som tusan. Underbara, fina Anders. Med de mest blå, klaraste ögon jag någonsin sett. Du är fin.

Har skola idag 9-16. Likadant imorn. Sedan har jag ingen "skola" resten utav veckan, utan "självplugg". Funderar på att åka hem till dalarna faktiskt. Igen. Jag har haft lite hemlängtan på slutet, vet inte varför. Ändå har jag åkt de 25 milen med bilen hem varje helg nästan. Menmen. Om jag känner att jag mår bättre i hjärtat av att åka hemöver så får det kosta lite då. För jag saknar hemma. Gävle är tyvärr inte hemma på riktigt, även om jag skulle vilja att det vore så. Jag kommer nog aldrig bli en statsråtta, nix. Jag trodde aldrig jag skulle sakna den lilla hålen Malung. Fast, jag saknar inte själva "Malung", utan byn vi bor i 4 -5 km utanför "centrum". Saknar skogen, att gå ut & gå med Bodopå kvällskvisten &  gå längs tjärnen. DET saknar jag.
Nu ska jag väl skynda mig lite. Har klippt kaluffsen by the way. Kan visa sen!;) Efter skolan blir det mer plugg, men risken är överhängande att jag sticker till friskis & gymmar lite först. Vi får se:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha så söt han är!

Vi måste ses snart Cattis! :)

KRAM

2010-10-12 @ 12:33:03
Postat av: Olaflone

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-04-10 @ 22:40:30
URL: http://olaflone.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0