Mitt namn är skållad råttis!



God kväller brudes and dudes!


Dagen har rullat på, snabbt, för snabbt. Var tar tiden vägen?! Hursomhelst, donade, & fixade lite på förmiddagen, sedan lagade jag & Julia min Julia lurre, blev pasta carbonara. Jag åt som en häst! Sedan till skolan på föreläsning, sen hem.

Sitter här och försöker göra den första uppgiften i min extra kurs folkhälsoproblem kring mat och ätande. Det är intressant men jag liksom kommer ingenstans känner jag. Springer som en skållad råtta fram och tillbaka. Pluggar lite, diskar lite, plockar lite...så, nej, jag ger nog upp för idag och tar nya friska tag imorn!!!! Klockan står då på 6.30 - det ska bli plugg för hela slanten! Just i detta nu så är motivationen som...öhh...bortblåst!!!!!!!!!!

Lägger i alla fall upp en rolig, underbar,kansig bild på mina favvokillar!:) Anders & Bodo:)


Hörs imorn hörreni!:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0