Nu blire gymmet!



Hej hopp!

Har precis käkat gröt, ägg & druckit kaffe.

Ska strax byta om och cykla iväg för att ta mig till gymmet - blev inget igår, blev en långpromenad istället igår.

Så nu blire att pumpa överkropp! Sedan såg jag att jag visst hade råkat boka ett aerobicspass ikväll också! Får se om jag orkar gå på det eller om jag avbokar! Men det är ju så kul;)

Dagens agenda

*
Nu - gym överkropp
* Hem & duscha & äta mellis (Kesella med bär, mums)
* Cykla iväg till skolan men Julia & sätta mig & läsa i bibblan
* Lunch - Glasnudlar & kycklinggryta<3
* 13.15-16.00 - Föreläsning - kvinnor & stress
* 18.00 - Aerobics?
* Middag: Lax<3

Typ så:)

Vi höres!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0