Pluggdag & lite sånt!



Tjo honeysss!:)

Idag blire plugg för hela slanten! Som vanligt iofs, men ändå, maha:) Min grupp kommer hit & pluggar idag, så det blir nog bra:) Efter grupparbetet har jag planer på att sticka & gymma - överkropp, vi får se hur kropppen känns:)

Annars då?! I helgen var jag ju som sagt hemma. Sov för länge på morgonen, träffade kompisar (Bini, Bella & Vevve), gick på marknad, fikade på Sandbäcks, åt thai, kollade på film, käkade mörk choklad . mumma:)

Vi kollade på filmen The last song - vi grät en skvätt allihop, hehe:) Se den vettja!:)

Nej, nu ska jag diska efter frukosten & få på mig några kläder - sitter bara i min mysiga, mjuka, varma morgonrock änså länge, hihi:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0