Puh!



Tjolavippssansa! Eller nått:)

Jag är trött som en halväten, död mört! Myysigt..haha:)

Dagen började med en härlig promenad klockan 7, vid 9 pluggade vi med gruppen fram till tre.(Hanna sötnos, hoppas du kan andas!!!:))

Sedan knatade jag hem, käkade mellis, pratade med Anders <3, städade, stack ut på en löptur, duschade, lagade mat, diskade, fixade lunchlåda tills imorrn, kollade idol, pratade med mamma, drack te, pluggade & NU! Nu sitter jag här! Nu blire sängen bums!!! Läsa lite Anne Holt först bara, hihi:) Presidentens val - spännande!!!:)

Vi hörs imorn! Klockan ringer 6.30 - tvättid klockan 7.00 Jag känner mig duktig, maha.

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: hanna

älskade cattis, jag andas fast nu är det tungt så därför ska jag krypa till sängs med min nässpray ;) vilket offer jag är haha :p och tack för idag, mycket bra energi känner jag att jag fick! Kramar i massor!

2010-09-14 @ 22:16:10
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: hanna

haha du är för rolig du vännen, har haft blogg i flera år men tenderar radera lite då och då eftersom :)

2010-09-15 @ 17:06:12
Postat av: Sara

Ja duktig är nog bara förnamnet ;)

2010-09-15 @ 17:41:00
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0