Så typiskt mig!



God eftermiddag!:)

Sitter här & äter kesella med fun light. Proteinrikt & gott. Förutom fun light som egentligen är ren skit. Menmen!

I alla fall! Styrkan gick bra, var slut som en gris i benen när jag cyklade hem igen, haha...det är bra:)

Men så till rubriken ovan! Alltså...det är ju bara så typiskt mig!!! Efter jag hade käkat en god lunch bestående av blodpudding, rivna morötter, keso & lingonsylt, så tänkte jag plugga. Sagt & gjort! Tar fram böckerna & lägger mig (dumt nog) i soffan! Ahhh...här ska pluggas & präntas in i skallen!:D:D:D Men! Efter jag har tänkt den tanken så hände något...för 2 timmar senare vaknar jag....jag somnade!!! Inget plugg idag blev det...haha...får ta nya tag imorn!;)

Nu blire snart Borlänge:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Julia

HAhahah! Du å den där soffan Cattis lilla! Haha XD

2010-09-24 @ 15:09:50
Postat av: Sara

Haha du behövde nog sova helt enkelt efter all träning :) Du får som sagt ta igen det nästa dag. Bli nog bra ändå ska du se ;)

Hoppas du hade en trevlig Fredagkväll med Anders!

Kram!

2010-09-25 @ 12:56:43
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0