Some new shit!















Hejsan!:)

Tänkte visa lita prylar jag införskaffade på kupolen i helgen, wihi:) Först den jättesöta välkomstskylten, som nu hängeri min hall:) Sedan de prickiga grytlapparna från Åhléns, tvålpump från Kuckelikana & sist med inte minst en stor kopp från Indiska! Som jag tänker dricka en massa te i, maha:) Tänkte inviga den ikväll till idol:)

Men! På torsdag är det tenta - stress ur ett hälsoperspektiv. Å jag är inte nervös...why?! Är nog för att jag inte har fattat att det faktiskt ÄR tenta på torsdag, hahaXD

Jaja.. har iaf suttit i skolan hela dagen & pluggat med mina kära vänner Julia & Hanna:) Blir likadant på både imorn & på onsdag!:) Å...vad jag längtar till de ögonblicket när jag lämar in tentan & går ut ur tentasalen, haha..;)

Nej...nu hinner jag inte babbla så mycket mer! Ska göra ett litet städryck, laga dinkelpannkakor, kolla på idol & läsa lite om ätstörningar (min extrakurs.)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0