En massa!





God kväll:)

Nu är jag trött tjej! Eller, har varit det hela eftermiddagen!

Så här har dagen sett ut i punktform:


* 6.20 Uppgång
* 8-15 Skola - plugga hemtenta
* Åkte hem, pratade med älskling i telefon
* 16.00  Prommis 60 minuter
* Handling på ica
* 18.00 Tacos<3
* Diskning, ihopplockning

Imorn ringer klockan 07.00, ska plugga hemma. Plugg hela dagen förutom ett brake mitt på dagen där jag ska på core! Sedan på kvällen blire att åka till Borlänge & plocka upp mannen för att sedan åka vidare mot Malung!

Nu blir det att kika i nya Må bra-tidningen som jag köpte idag (boken fick man med som ni ser på bilden) Sveriges Mästerkock klockan 20.00 & sedan ett avsnitt av skärgårdis + att jag ska testa te:t jag köpte idag + ett par fullkornsdigestive med en ostskiva!;) Vardagslyx:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0