Hej!!!!



Halloj!:) Slänger upp en bild på en tulpan..som nu är död...men som var fin när den levde;) Tulpaner är så vårigt:)

Hart varit dött här på bloggen i en vecka typ! Mor & hund var ju här förra veckan, sedan åkte jag hem över helgen, så det blidde liksom inte av att sätta sig vid datorn & blogga. Men nu är jag back on track igen;)

Idag har jag varit "ledig" från skolan, hemmaplugg med andra ord. Har dock inte pluggat något, men ska kolla igenom lite saker nu inför en redovisning som vi har på fredag:)

Annars har jag inte gjort så mycket idag, varit på muskelpass, plockat & fixat här hemma.

Men! Nu blir det pluggning & sen promenad!:) Skönt att få frisk luft:)

Hörs senare!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0