Som bortblåst!



God kväll!

Ja, motivationen till pluggandet idag har varit som bortblåst, verkligen. Läste en text som jag inte fattade ett skit av & så blev bara allt värre. Menmen, antar att man måste få ha sådana dagar också. Får ta nya tag imorn! Då ska jag läsa artikel nummer två, en engelsk sådan, på förmiddagen, föreläsning på eftermiddagen & sen power afro. Blir nog bra!:)

Älskling ringde precis & berättade att han tänker komma hit imorn kväll!!!! Han tar tåget efter hans fotbollsträning & kommer HIT, till mig:) Han kommer imorn vid 21.40, sedan åker han tillbaka till Borlänge fredag kväll, för han har fotbollsgrejs på lördag. Men han kommer hit!!! Jag får vara med honom en hel jäkla dag!!!!!!:D Det gav mig iaf lite energi till att plugga:)

Nej, nu ska jag gå iväg & hämta den sista tvätten i torktumlaren, sedan lite....SKÄRGÅRDIS & RISKAKOR!:D

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0