Idag saknar jag dig en massa!















Morron!:)

Sitter här, har ätit frukost (gröt, ägg, macka + kaffe) & ska göra mig iordning nu för att knalla till skolan för en heldag.

Saknar för övrigt BODO! Saknar att få borra ner näsan i hans päls & lukta på honom,, "snusa" honom bakom örat, få en massa pussar av honom & bara mysa. Eller bara att sitta & prata med honom! Ja, faktiskt...han förstår nog mer än jag tror, han är så klok min fina vän:)

Men på söndag kommer han & mamma hit till Gävle & hälsar på! Det blir mys, massa mys:)

Nu är det brådis!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: hanna

men åh finaste hunden ever ju! vet att det är en klen tröst men du kan få komma hit och snosa lite på fjomp under tiden, han skulle bli så glad så :) kram

2011-01-31 @ 16:33:10
URL: http://halvdement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0