Kaffe, gubbe, kaka & gardiner!









God eftermiddag!:)

Helgen har spenderats i Borlänge med min fästman (vad gulligt & gammaldags det låter - ska jag nog börja säga på riktigt!:)). Vi har haft det jättemysigt även om mina hormoner har åkt berg-och-dalbana p.g.a den där speciella veckan under månaden för oss tjejer!!!;) Så jag har både gråtit för att sedan skratta ihjäl mig;)

Idag åkte jag tillbaka till Gävle. Kom hem för en halvtimme sen ungefär. Har faktiskt hunnit sätta upp nya gardiner i sovrummet. Jag var trött på mina "tulpangardiner". Eller, egnetligen inte trött på dem, men jag ville ha något som inte var så blommigt. Tänker sätta upp dem igen mer mot våren-sommaren.:) Så nu tog jag ett par ganska neutrala som passar nu, mellan vinter & vår:) Det är ett par grå linnegardiner som jag sytt om. Först var de jättebreda, men jag kortade av dem på bredden, eftersom mina fönster är ganska små. För att det inte skulle se för "grått" ut hittade jag den här fina hängatiraljen på indiska som piffade upp det hela:)

Nej, nu blir det kaffe & kolasnitt & sen plugg!:)

Puss!
Cattis,, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: hanna

tjusiga gardiner ju, både tulpanerna och de du sytt om själv, det gör så mycket med gardiner :) ja min dag har varit lugn och bra och jag tror faktiskt veckan som kommer också blir bra så jag har ingen söndagsångest :) vi ses imorgon söta du, ta hand om dig och jag har pussat fjomp åt dig så du vet :)

2011-01-30 @ 17:56:08
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: hanna

åh skrev värsta långa å så försvann det, vad jag skulle skriva var; fina gardiner, både dem med tulpaner och de du sytt om! det gör så mycket med gardiner om det blir rätt :) min dag har varit bra, och har en bra känsla för veckan som kommer också så ingen söndagsångest och det är nice. Ta hand om dig och jag har pussat fjomp åt dig så du vet, ses imöra :)

2011-01-30 @ 17:58:54
URL: http://halvdement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0