Fin helg.







Hallå!:)

Det har varit en riktigt fin helg!:) I fredags åkte jag till Hanna<3 för att ha myskväll & sedan sova över:) Vi handlade på willys, köpte jordgubbar & thaimat. Väl hemma åt vi framför tv:n där vi kollade på lite buskis med stefan & krister, En mor till salu, lättsamt & trevligt:) Efter maten blidde det efterrätt med jordgubbar & bananskivor som vi doppade i smält choklad!:) Yumyum.

Sedan gick vi & lade oss &  pratade (såklart, haha)en bra stund innan vi släckte & somnande. Morgonen efter gick vi (läs jag, Hanna gick upp tidigare, haha) upp kl 8, åt frukost & gjorde oss iordning för att gå ner på stan. Vi uträttade lite ärenden & åt även sommarens första kulglass, & vad gott det var:) Tack för två fina dagar vän<3

Jag kom hem tidig eftermiddag, slängde ihop en skinksallad & till det en fullkornsciabatta & efter det somnade jag visst på soffan! Hopsan;) Sedan blidde det promenad en timme & middag iform av ugnsrostade rotfrukter med kyckling & smaksatt (vitlök & parmesan) cremé fraiche som sås & citronvatten. Till efterrätt blide det lite färsk frukt ifrom av jordbuggar & vattenmelon & sen några rutor choklad! Mumsigt:)

Nu ser jag att tiden bara rinner iväg, måste börja plugga. Har opponering på tisdag & jag gruvar mig, för att min uppsats kommer bli sågad. Jag förväntar mig det värsta. Med tanke på att jag fick byta ämne, (fanns nästan noll forskning om det jag hade valt & det var svårt att få in pedagogiken) & bara hade 1,5 vecka på mig att själv skriva en hel B-uppsats så skulle jag för första gången i mitt 21-åriga liv bli överlycklig om jag kammade hem ett godkänt!!! Vi får se! Vi ska dessutom oppponera på varandras uppsatser, så det är det jag ska ägna den här dagen åt! Noll motivation, men snart sommarlov:)

Vi hörs!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0