Korrigering, jordgubbsfrulle, tvättstuga & solsken!









God förmiddag!

Baahh...dumma allergi! Det bara rinner & rinner & rinner & rinner & rinner....;)

Har i alla fall avnjutit en god frulle bestående av fiberhavregrynsgröt, färska jordgubbar & iskall mjölk, tillsammans med en äggmacka & kaffe!:) Mums:)

Hursom! Idag har jag ganska mycket att fixa & dona med!

Dagens agenda:


* Tvättstuga mellan 9-12
* Plugga nu - korrigera uppsatsen
* Lunch - Kyckling med kokosmjölk, wokade grönsaker & ris
* Plugg
* Betala räkningar
* Städning
* Apoteket
* Åka till skolan & lämna tillbaka böcker i bibblan (måste seriöst ta bilen, för det är SJUKT mycket böcker!!)
* Löpning
* Tjejkväll med favoritflickorna för sista gången i Gävle innan sommaren, kortspel & blåbärspaj:)

Å imorgon torsdag blir det att fortsätta kolla på uppsatsen & börja packa lite intför fredagens hemfärd!

Saknar Anders så mycket just nu, var två veckor sedan vi sågs, känns mer som två år. Men i helgen får vi träffas & jag ska krama & pussa på honom som bara den!:) Å sen saknar jag min andra favvokille, Bodo brorsan Malmén:) Åå, han sak också få en massa kramar & pussar! Å tänk att få gå ut & promenera med honom varje dag, wiie, vad jag har saknat det!

Nej, nu ser jag att klockan tickar på & tiden bara flyger iväg!!

Vi hörs!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: hanna

hoppas ni har en toppendag och att hemresan går fint! :) jag har inte hunnit maila dig men får göra det ikväll då jag förhoppningsvis kommit lite mer iordning, hela lägenheten ser verkligen förskräcklig ut nu för jag har rensat garderoben i hallen och allt haha :p kramar i massor och ta hand om dig och njut av ledigheten!! <3

2011-06-10 @ 08:12:26
URL: http://halvdement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0