Dålig träning



God kväll!


Dagen har varit lååång-igen, haha. Tråkigt dålig föreläsning på eftermiddagen, hem & handla & sedan iväg för att avverka ett step/styrka-pass. Krukset är bara att det börjar 19.05, himla dum tid om du frågar mig. Ska man liksom äta INNAN eller EFTER passet, middag alltså...planerade att äta tidig middag vid 17-snåret, men allt segade ut på tiden & fick inte i mig min pastasallad förren kl 18 & då var jag VRÅLHUNGRIG vilket resulterade i att jag åt för fort & blev PROPPMÄTT! En timme senare ska jag alltså köra gärnet, men allt blod är fortfarande i magen & maten håller på att bearbetas. Så resultatet blev att jag under hela passet mådde otroligt illa, kändes som jag skulle spy & att jag hade noll ork, på varken konditionsdelen eller styrkedelen. Gaaaah, jag hatar när jag inte kan göra något fullt ut, för det kunde jag inte idag, bara se till så att jag inte tog i så hårt så att maten skulle komma upp igen.

Jaja! Efter träningen blidde det hursomhelst banan, macka med messmör & en burk kvarg + massa vatten.

Nej, nu hörreni ska den här damen ta & pallra sig i säng & läsa lite innan lampan släcks! Imorn ringer klockan halv åtta (sovmorgon, höhö) & imorn ska jag vara hemma & plugga, skönt ändå.

Nattinatti:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch jobbigt när man inte kan ge fullt ut när man verkligen vill det :(

2011-03-09 @ 15:29:01
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0