Pluggdag & kalas!





Morning!


Idag blire att försöka plöja igenom lite kurslitteratur, eller rättare sagt, massa kursliiteratur! För sedan till kvällen kommer mina favvosar hit på lite 21-års kalas, Julius & Hanni Banani (Julia & Hanna, haha), mycket trevligt:)

Nu är det bäst jag sätter fart! Jag är liksom så seg innan jag väl kommit igång;)

Å förresten, ingen telefon har jag fått än, & när jag går in på posten & skriver i det sk kollinumret för att se vart mobilen befinner sig, så är den fortfarnde hemma i Malung. Hurra, heja Nöööri! (Heja Norge, vi säger så där hemma när man typ är trött på något..fråga inte varför, haha)

Vi hörs!!!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0