Plugg, prommmis, biomys!



God förmiddag gott folk!:)

Tog sovmorgon idag, till halv nio!:) Åt frukost & kollade på vakna med the voice, såklart!!:) Sedan fixade jag över lite musik till mobilen (inför kommande löprunda) & nu har jag suttit en stund & pluggat, sista uppgiften i kursen kostvanor och näringslära ur ett hälsoperspektiv! Ska ta en prommis nu för att få lite luft! Sedan blir det lunch & mer plugg, för att sedan sticka ut på en löptur (som inte blev av igår HELLER!). Blidde ingen bio igår, utan vi tar det ikväll istället! Vi ska alltså se Svensson Svensson - I nöd & lust! Återkommer med recensioner!;)

Nu ska jag prommmmma!:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: william

Vad tycker do om mina "Katastrof" bilder som jag tog när min klass var med i en katastrof övning:D?

2011-10-28 @ 11:57:43
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0