Jag lever!



Hej!

Det var länge sedan nu! Var en enormt stressig vår, med C-uppsatsplugg, extrakursplugg, massagekurs och flytt hem till dalarna på det! Sedan åkte jag & mannen i mitt liv till Grekland en vecka. Fick några veckors VÄLBEHÖVLIGT ledigt då jag gjorde absolut ingenting! Jobbar på folkhögskolan över sommmaren som vanligt! Gör allt möjligt, reception, kök & städ. Vet inte riktigt än vad som händer till hösten! Mer än att jag ska försöka finna något slags lugn och en ro efter en massa stress. Kan förresten titulera mig HÄLSOPEDAGOG/HÄLSOVETARE nu på riktigt, härligt:)

Så nu är det att söka jobb som gäller till hösten, få se då! Har även kommit in på en psykologikurs som går över hela terminen, på distans, men jag vet inte än hur jag ska göra. Jag ska i alla fall försöka bli bättre på att ta dagen som den kommer, carpe diem.

Nu ska snörvliga Cattis (åkte på förkylning, typ en massa på jobbet som är förkylda & så även jag!) ta en dusch, kika lite i nya numret av Topphälsa som damp ner i brevlådan idag & sen sussa! Klockan ringer 5.30 imorgon bitti för jobb!

Vi hörs!

Puss!
Cattis, Hälsopedagog
en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0