Morgonträning & Ålandsresa!







God morgon!

Klockaqn ringde 6.00 imorse, gick upp, åt en banan & drack kaffe & sedan trampade jag iväg på cykeln mot gymmet för att köra ett spinningpass på 45 minuter! Härligt, drygt & svettigt:) Nu sitter jag & äter gröt med rivet äpple, solroskärnor, kanel & sojamjölk, ägg & dricker kaffe.:)

Ska strax fixa mig iordning & packa väskan för idag bär det av på kryssning med personalen från folkhögskolan (mitt sommarjobb)! Ska bli roligt att komma ut på något!;) Som vanligt har jag sett till att ha med mig något ätbart på resan! Vi ska stanna & äta lunch efter vägen, men det kommer troligen bli en lite senare lunch. Därför har jag packat med lite nötter, torkat frukt & en proteinbar till mellis! Är OTROLIGT NOGA med att hålla mattiderna, dvs, inte låta det gå mer än tre timmar mellan målen! Jag märker DIREKT om jag har slarvat & det har gått för lång tid sen jag åt sist.

Nej nu måste jag skynda mig, adjö landkrabbor, vi hörs sen!:)

/Hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

skönt med ett morgonpass! :D

2012-08-20 @ 11:56:45
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej fina och hoppas du haft en trevlig kryssning :) Du får kryssa en sväng till Gävle sedan och träffa Fjomp och mig också ;)

2012-08-22 @ 16:06:06
URL: http://halvdement.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0