Jag ska få en lillebror - med fyra ben & svans!



Idag fick jag veta att mamma ska få en ny ledarhund (efter att min fina hundbror Bodo gick bort i september). Å jag blev så glad i skolan idag när jag fick veta det! Så glad att tårarna började rinna för jag blev så glad för mammas skull! JAG SKA FÅ EN LILLEBROR:)

Det ska bli kul att få lära känna en ny individ! Sorgen efter den finaste hunden Bodo, den finns kvar där. Men jag försöker hela tiden tänka på att han är där, där han mår som bäst nu! Han har inte int någonstans & är pigg & frisk, uppe i sin himmel. Å så tänker jag att Bodo säkert har varit med & ordnat så att vi skulle få den här nya vovven, för det vet jag att han hade velat, att vi skulle få en ny hund.

Jag är som sagt glad & förväntansfull:) Ikväll blir det dessutom bio med Hanna, Camilla, Elin & Julia & middag på Tennstopet innan dess! Kommer bli mycket trevligt:)

Ha det fint!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0