En gäspande Bamsebild!:)



Hej allihopa!:)


Igår hade jag det jättemys med mina köllor Hanna & Camilla, åt tacos & spelade Cluedo!:)

Imorse ringde Hanna & berättade att föreläsningen idag var inställd. Men jag har ändå inte fått så mycket gjort, jag försöker verkligen men det är som att det inte går! Var ute & tog en skön liten promenad för ett tag sen, så nu tänkte jag försöka ta tag i plugget!

Senare blir det ett skivstångspass på friskis & efter det ska jag kika förbi Marita på Drottninggatan37 & hämta ut mina vinster, tre hårprodukter från Lanza som jag vann i en tävling! Typ det första jag vunnit ever!!;)

Lägger upp en bild på den killen som är i tankarna hela tiden! Lilla fina Bamse, om du visste vad alla längtar efter dig! Söndag V.12 kommer han hem till oss:)

Nej nu måste jag göra ett seriöst försök!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0