Hipp hurra 22 idag!



Hallå!

Idag fyller jag år, 22 år närmare bestämt.  Men det känns ändå inte som att det är min födelsedag på något vis, kanske för att det är första gången jag inte är med mamma på min födelsedag, hon är i Stockholm på kurs med min hund-lillebror Bamse, & de kommer hem på söndag:) Men igår var Camilla, Hanna & Julia här & firade mig så det var jättekul:)

Jag har dock sovit som en kratta inatt. Har vaknat av och till & när jag väl har sovit har jag drömt underliga drömmar!Plus att jag efter triggerpunktskursen i helgen har ont överallt & efter att läraren (som är naprapat & väldigt duktig!) hade klämt mig på en triggerpunkt i nacken har jag haft huvudvärken från h*vetet. Menmen, ska tigga lite massage av min man som snart dyker upp & ska fira mig lite på födelsedagen!:) Det blir massa mys, rådjursbiffar, rulltårta med banan/nutella & grädde + film lite senare ikväll! Å vad jag längtar efter karln, vi har inte setts på 1,5 vecka nu!!

Vi hörs!

Puss!
Cattis, Hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0