Nu är Bamsingen här!









Hallå!

Nu är äntligen Bamse på Ébäck!:) Å även fast han bara har varit här i några dagar verkar han trivas bra, fast såklart tycker han att allt är lite nytt & så, det skulle jag också tycka om jag kom till ett nytt ställe:) Men han är hursomhelst en urgo kille, men han är ingen tuffing (som Bodo var, stabil som bara den:)) utan lite mer en mjukis:)

Själv är jag sjuk, förkyld. Men inatt har jag i alla fall kunnat sova ganska bra, vilket är skönt! Drygt bara att man blir så frustrerad över att mestadels ligga i soffan/sängen..men sen orkar man ändå inte göra så mycket mer.

Nu ska jag mysa lite med Bamse:)

Ha det fint!

Puss!
Cattis, Hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Cattis, tråkigt att du är sjuk. Men passa på att njuta av Bamsen. Han ser verkligen kramgo ut <3 Ja det måste vara konstigt för honom att byta hem men han kommer snart finna sig till rätta. Kan inte få ett bättre hem än med dig och mamsen.

Hur går det med pluggeriet, själv har jag bara 5v till examen. Letar jobb nu, ska på en intervju imorgon.

Du blir klar nu i sommar eller hur? Vad ska du läsa till hösten, har du sökt något.



Kram på dig från "moster"

2012-03-28 @ 11:36:06
Postat av: Cattis

Svar Carina: Ja han är urmysig:) Å vad skönt hörre du, att snart vara klar:) Å spännande med intervjun, lycka till!!!:)



Jo då, nu har jag examensarbetet kvar, så jag får hoppas jag klarar det, så då kan jag titulera mig Hälsopedagog/Hälsovetare i Juni:) Jag ska nog söka lite kurser & så, men jag ska också försöka söka jobb, men vi får se vad det blir:)



KRAM!

2012-03-28 @ 11:48:04
URL: http://kaktuuus.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh på sista bilden såg han verkligen ut som en riktig mysfarbror :) vad härligt att han är så förtjust i sin älg och nalle :)

2012-03-28 @ 12:32:59
URL: http://halvdement.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0