Brödbak idag igen - surdegsbröd!

 
 
God kväll!:)
 
Gud vad dagarna går fort, helt galet, vart tog den här dagen vägen liksom?! Har städat lite, sen gick jag iväg till sofia & tog en kaffe. Hennes mamma höll på att baka surdegsbröd & hon hade surdeg över som jag fick att baka av, så här gott folk har ni resultatet! Riktigt gott blev det:) Känns jättebra att jag har proppat frysen med egengjord fillimpa & surdegsbröd!:)
 
Men nu måste jag i säng, klockan ringer 5.30!
 
Puss!
Cattis, Hälsopedagogen

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, det är ju så gott. Men det känns så jäkla omständigt med den där surdegen. :P Såg i och för sig att man kunde köpa färdiga små degar för 15 kronor på Maxi. Kanske ska satsa på det då ;) Kram

2012-10-16 @ 21:05:57
URL: http://byggmia.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0