Idag är jag lat & det tänker jag att jag får vara.

 
Hej!
 
Förkylt som sagt. Men jag har inte feber och idag inte heller speciellt ont i halsen, mer snuvig & trött. Så förhoppningsvis blir det inte värre än så här. Men jag är ledig idag & det är bra, så jag kan vila. Har faktiskt bara varit "lat" hela dagen. Köpt senaste skilda världarboxen & den har jag legat och kolla på nu på eftermiddagen.  Annars har jag inte gjort mycket, i morse sov jag länge (tror på sömn om man känner sig lite krasslig), är hundvakt åt Bams idag så har varit ute med honom på en liten promenad. Han fick springa lös medan jag gick i sakta mak, haha. Till lunch blidde det rester från gårdagen, pannkakor gjorda på fullkornsdinkelmjöl med keso & skivad banan, mums.
 
Tänkte för övrigt ta det lugnt resten av dagen också, fast det egentligen är hur mycket städning & grejs som helst som man skulle behöva ta tag i. Men detta får bli en vilodag så hoppas jag att jag känner mig piggare imorgon! Nu väntar jag bara på att det ska bli kväll så jag får träffa min man. Vi ska köpa hem någon mat (ja, idag får jag vara lat) & sedan hyra en film tror jag. Så är det just nu!
 
Hörs!
 
Puss!
Cattis, Hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0