Hos gubben min!

 
Hej hopp!
 
Igår tog jag en spontantripp till Borlänge & gubben min!:) Vi lyxade till det rejält på & åt ute, på Broken Dreams!:) Jag åt kycklingfilé med cheddarost, berarnesiesås & pommes frites & Anders åt någon hot hamburgare;) Sedan slog vi även till med efterrätt i form av brownie med vaniljglass & grädde! Mys:)
 
Idag har jag tagit det rätt lugnt! Gick upp 7.30, snörade på mig promenadskorna & gick ut på en härlig morgonpromenad i solskenet i över en timme. Sedan blidde det god frulle (Havregrynsgröt, banan, nötter, kanel, sojamjölk+ 1 kokt ägg) framför Biggest loser:) Strax före kl 12.30 drog jag på mig löparkläder & stack ut till Mellsta & sprang 6 km på spåret! Drygt, men skönt:)
 
Nu har jag suttit & kollat lite i min pärm om Hälsoprofilbedömning, måste bara hitta mina böcker om cykeltestet också. Det är dags att fräscha upp kunskaperna lite:);)
 
Nu ska jag åka till kupolen & kolla lite en snabbis, bland annat handla en kopp kaffe på Kahl´s (har inte fått något kaffe idag, höhö). Kl 18 blir det bio, Cockpit, tror den kan vara kul!
 
Åker tillbaka till Malung imorgonbitti vid 7, för lite extrajobb på folkhögskolan! Ska rensa lite i rabatterna den här gången (jag går allt tror jag, reception, kök, städ, rabatter, hehe).
 
Nej nu måste jag skynda mig!
 
Vi hörs!
Cattis, Hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0