Lördag

Hey lördag!
 
Idag tog jag rejäääl sovmorgon, jag & Bamse (han sov hos mig & Anders inatt, hehe) sov till halv tio!! Var inte riktigt tänkt så, men så blev det iaf;) Anders gick upp vid 4-4.30 & stack upp & iväg & jaga, galen man, eh ja!;)
 
Har ätit god frukost, gröt som vanligt, med banan & cashewnötter & sojamjölk + en macka med ost & skinka + kaffe såklart.
 
Vad händer annars idag då? Jadu, det blir träning i någon form (vill både promenera & löpa, tar en promenad först tror jag & löpning om ett tag), sedan lite kalas för Anders littlebrother (som inte är så förbaskat liten, 19 bast ju!!) & ikväll blir det nog kanske att hyra film & bara ta det lugnt:)
 
Det där med att äta sötsaker en gång per vecka har dock skitit sig denna vecka. Tjejvecka å g & ett enormt chokladsug, enormt! Menmen, så är det:) Är inte stenhård på denna "regel", jag tror inte på förbund, förbud leder oftast till begär. Men däremot tycker jag det är en bra idé att begränsa intaget av sötsaker till någon gång i veckan. Så det vill jag fortsätta hålla! Men just den här veckan är speciell, då jag som sagt skulle kunna döda för choklad (dessa hormoner som spökar denna vecka), men tur att det bar är en gång i månaden det är så här iaf;)
 
Nej nu ska jag häva mig ut & gå!:)
 
Puss!
Cattis, Hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0